Wednesday, February 3, 2010

OKTAI ...hish leceh betui

Tahun baru Cina kali ini dimeriahkan dengan Kes AI di mahkamah. Surat khabar laku macam goreng pisang panas. Letak apa saja TAGLINE yang berkaitan dengan kes LIWAT AI, semua nak membaca. Padahal isinya sama saja, cuma letak dan gaya bahasa yang berlainan. Sebagai manusia biasa saya harap KEBENARAN dan KEADILAN dapat dijelmakan, walaupun OKT tersebut dari Parti Keadilan Rakyat.

OKTAI (Orang kena tuduh AnwarIbrahim) adalah insan yang benar2 susah hati. Jika benar OKTAI buat tapi OKTAI malu ngan semua orang yang memuja OKTAI, anak dan isteri, kengkawan kat oversea, dan sesiapa saja besfren OKTAI spt Nik Aziz. Tak terfikirkah OKTAI yang sepatutnya OKTAI mesti rasa MALU dengan ALLAH SWT. Sebab ALLAH SWT maha mengetahui.

Andaikata OKTAI difitnah, OKTAI buat saja Sumpah Mubahalah, abis cerita....... selesai. Biar ALLAH SWT tentukan nasib OKTAI.

Dan, kami rakyat jelata bolehlah menghabiskan masa dengan banyak perkara yang berfaedah, daripada membaca kes OKTAI yang mungkin berlarutan hingga hari raya Aidilfitri pulak.

No comments:

Post a Comment